درباره ما

درباره ما

گروه صبا در سال ۱۳۸۶ جهت ارائه راهکارهای متمایز در زمینه اتوماسیون صنعتی تاسیس گردید که انجام برخی از برترین پروژه های اتوماسیون کشور شامل سایت Post Addition شرکت پاکنام، بویه هواشناسی چابهار با قابلیت تبادل اطلاعات از بستر Inmarsat، تجهیز و تعمیر ماشین آلات راه سازی و تعمیر و نگهداری خط آهن شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تنها بخشی از کارنامه این گروه بوده است. در سال۱۳۹۳ شرکت سیستم های هوشمند صبا، به عنوان شرکتی مستقل و با هدف فعالیت تخصصی در زمینه اتوماسیون ساختمان و پروژه های هتلی در گروه صبا ایجاد گردید. رشد و ارتقا کیفیت، همکاری با برترین عرضه کنندگان جهانی، حفظ زنجیره تامین قطعات و بروز رسانی دائم فنی همواره اصلی ترین سرلوحه این مجموعه بوده و در همین راستا همکاری با برندهائی همچون Zennio اسپانیا، GEWISS ایتالیا و در نهایت ارتقا خدمات این بخش در همکاری با شرکت VIMAR ایتالیا برای ارائه خدمات در بخش اتوماسیون ساختمانی و هتلی، برترین تولید کنندگان اسپیکر و امپلی فایر در سطح جهان و شرکت Inakustik آلمان به عنوان تولید کننده طراز اول کابل جزئی از برنامه های این شرکت بوده است.


وقوع تحریم ها، مشکلات انتقال وجه جهت خریدهای خارجی، حمل نقل کالا به ایران و نیز محدودیت های واردات هیچگاه از تلاش این مجموعه برای حفظ یکپارچگی تامین کالا و خدمات نکاسته و گروه صبا با کمک شرکای خود در کشورهای اطراف همواره خدماتی متمایز در تامین قطعات مورد نیاز پروژه های ساختمانی را ارائه نموده است.


ایجاد و راه اندازی خطوط تولید با فن آوری پیشرفته جهت تامین این دست از قطعات در داخل کشور و در همکاری با شرکای تجاری طراز اول نیز یکی از برنامه های اصلی این شرکت بوده که امید است با طرف شدن مشکلات فعلی و بهبود نسبی شرایط اقتصادی نیل به این هدف میسر گردد.