تجهیزات امنیتی

کلیه بخش های خانه شما، از هر نقطه از دنیا، با استفاده از فن آوری پیشرفته تحت نظارت ایمن شماست. کنترل تمام ترددها از طریق سیستم های درب بازکن پیشرفته از هر نقطه، سیستم ضد سرقت با سنسورهای دکوراتیو و دوربین های مداربسته پیشرفته همراه با انبوهی از تجهیزات تکمیلی نصب و پوشش در شرایط تاریکی مطلق بخشی از تجهیزات قابل ارائه در این حوزه هستند.

مستقل از آنکه در یک ویلای خصوصی و یا یک شهرک مدرن با چندین هزار واحد سکونت دارید، مشخصه های بایومتریک شما می تواند توسط سیستم های درب بازکن پیشرفته ویمار دریافت شده و جهت ورود بدون کلید شما بکار روند. حتی اگر کلید خانه خود را فراموش کرده اید و یا در هنگام عدم حضور در منزل، قصد پاسخ به مراجعه کنندگان را دارید، اپلیکشین نرم افزاری پیشرفته یکپارچه ویمار در اختیار شماست.

سیستم ضد سرقت پیشرفته ویمار با تعداد متنوعی از حسگرهای قابل استفاده برای فضاهای بیرونی و یا داخلی، حفاظت جامعی از محل زندگی شما به عمل آورده و هرگونه ورود غیر مجاز را از روشهای مختلفی همچون تماس تلفنی، پیام کوتاه و یا نرم افزار یکپارچه به شما اطلاع خواهد داد.

علاوه بر امکانات بالا، دوربین های مدار بسته آنالوگ و دیجیتال با وضوح تصویر تا ۸ مگاپیکسل و امکان پردازش تصویر و فعال سازی هشدار و امکان دید در شب با برد ۱۲۰ متر می تواند وضعیت منزل و یا محل کار شما را بصورت لحظه ای در اختیار شما قرار دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، بروشور محصولات این قسمت را ملاحظه نمائید. کارشناسان فنی ما نیز مشتاقانه آماده ارائه توضیحات تکمیلی به شما می باشند.