کلید و پریزهای متنوع

بیش از ۱۰ خانواده از کلید و پریزهای فاخر با بیش از ۱۰۰۰ مدل رویه! اثری از طراحان چیره دست ایتالیائی در ترکیب با کیفیت و فن آوری روز، متناسب برای هر نوع بودجه و سلیقه، حاصل تجربه ۷۵ ساله شرکت ویمار ایتالیا.

برای هر یک از سبک های طراحی کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک محصولات فاخری با رویه های متنوع در رنگ و مواد همچون تکنوپلیمیر، کریستال، فلز فرآوری شده، آینه، چرم و سنگ های خاص طبیعی، چوب و ….. برای هماهنگی و زیبائی بخشیدن به محیط زندگی شما قابل ارائه است.

انتخاب شما می تواند در همراهی با مکانیزم ها راکر سنتی، بهینه شده اگزیال سنتی و یا لمسی مدرن در تمامی طرحها همراه گردد و در حتی در اقدامی فراتر، نشان و طرح اختصاصی شما چه بر روی سطح مکانیزم ها و چه بر روی سطح رویه ها، حک و چاپ گردد. امکانی بی نظیر که می تواند تاثیری چشم نواز و قابل توجه در جلب رضایت مشتریان و راحتی کار با کلیدها را به دنبال داشته باشد.

گستره وسیع مکانیزم ها همچون، شارژ کننده های USB در استانداردهای مختلف، سوکت های انتقال سیگنال همچون HDMI، چراغ های اضطراری و اسپیکرهای دکوارتیو با قابلیت نصب در قوطی های کلید و پریز در رنگهای مختلف تنها برخی از انتخابهائی است که برای شما در نظر گرفته شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، بروشور محصولات این قسمت را ملاحظه نمائید. کارشناسان فنی ما نیز مشتاقانه آماده ارائه توضیحات تکمیلی به شما می باشند.