اتوماسیون ساختمان و هتل

دنیائی جدید از ترکیب فن آوری پیشرفته مبتنی بر اینترنت اشیا و هنر معماران و طراحان پیشرو. ساختمانی فاخر که در نهایت هوشمندی با تصمیمات درست و به موقع، موجبات آسایش و کاهش هزینه های شما را فراهم می سازد و با گستره وسیع محصولاتی که به صورت یکپارچه در اختیار شما قراردارند همواره آماده خوش آمد گوئی به شما می باشد.

مدیریت انرژی، گزارش اشکالات در پارامترهای ساختمان، سیستم روشنائی، سیستم تهویه، سیستم حفاظتی و امنیتی، دوربین های مدار بسته، درب بازکن تصویری، و سیستم صوتی شما تنها و تنها از طریق یک نرم افزار با واسط کابری بسیار آسان، بصورت یکپارچه و از سرتاسر دنیا قابل کنترل و در اختیار شماست و در هنگام ورود به منزل اسپیکرهای هوشمند از طریق فرامین صوتی آماده اجرای درخواستهای شما می باشند.

به لطف فن آوری پیشرفته اینترنت اشیا، این امکانات حتی برای ساختمانهای در حال بهره برداری نیز بدون تغییر در بخشهای عمرانی و الکتریکال ساختمان و با صرف هزینه ای بسیار اقتصادی قابل ارائه می باشند، تنها کافیست کلیدهای فرمان با نمونه های زیباتر تعویض گردند و یا حتی با حفظ تجهیزات فعلی از طریق واسطهای بی سیم آنها را به این فن آوری پیشرفته متصل نمود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، بروشور محصولات این قسمت را ملاحظه نمائید. کارشناسان فنی ما نیز مشتاقانه آماده ارائه توضیحات تکمیلی به شما می باشند.