سیستم صوتی حرفه ای

صدا یعنی شور زندگی. چه در خانه خود مشغول تماشای یک فیلم و یا گوش کردن به موسیقی دلخواه خود باشید و چه بر روی پرده بزرگ و جادوئی سینما فیلمی را تماشا کنید، صدای با کیفیت نقشی بی بدیل در تاثیر گذاری و انتقال انرژی به شما خواهد داشت.

پخش صدای با کیفیت، نیازمند انجام محاسبات دقیق، استفاده از مدیوم های مرغوب انتقال دیتا و سخت افزارهای متمایز شامل تقویت کننده ها و اسپیکرهای با کیفیت می باشد. استفاده از نرم افزارهای شبیه سازی صوتی، همکاری با تولید کنندگان مطرح جهانی در جهت تامین پخش کننده ها، تقویت کننده ها، کابل های صوتی و اسپیکرهای متمایز و حفظ زنجیره تامین و پشتیبانی پس از فروش، خدمات متمایزی است که در این بخش به شما ارائه می گردد.

ارائه محصولات دکوراتیو با قابلیت های ارتباط مستقل جهت پخش موسیقی در محیط های کوچک و یا تقویت کننده های تحت شبکه با قابلیت ناحیه بندی جهت بخش موسیقی یکپارچه در یک و یا تمامی ناحیه ها از جمله گزینه هایی است که برای پروژه های متمایز شما قابل ارائه می باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، بروشور محصولات این قسمت را ملاحظه نمائید. کارشناسان فنی ما نیز مشتاقانه آماده ارائه توضیحات تکمیلی به شما می باشند.